25 februari 2009

Tiden är för kort

Pga tidsbrist (hantverkare på besök och viktigt möte i kväll) så hinner jag inte med tips idag.

Jag redovisar mitt topptips för den intresserade och rekommenderar underspel i Real - Liverpool och Chelsea - Juventus.



1. Real M - Liverpool 1X2
2. Chelsea - Juventus 1
3. Sp. Lissabon - Bayern M X2
4. Villareal - Panathinaikos 1X2
5. Ajax - Fiorentina 1X
6. CSKA - Aston V 1
7. Galatasaray - Bordeaux 1X
8. Milan - W. Bremen 1X



Tidigt torsdagsspel:

CSKA - Aston V 1
AV ställer över 8 ordinarie och hemmalaget vinner. 1,65 är klart spelbart


-------------------------------

Igår satt Morecambe igen till kanonodds och underspelet i Arsenalmatchen satt. Swansea tappade ledningen och förlorade under sista kvarten.
Inter fick bara 0-0, men Man U-fansne ska inte ropa Hej ännu då 0-0 hemma ganska ofta leder till avancemang.
Swindon borde avgjort i första halvlek men förlorade på en straff i 90:e min.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tror du om Galatasaray-matchen idag ? Satte en säker etta där, tror du det räcker ?

Anonym sa...

det blev ju grymt bra detta till slut, man tackar så mycket!!!!

mvh Pucken

Anonym sa...

Detta var första gången jag spelat topptipset. Jag hade läst goda saker om din blogg, så jag körde likadant som du föreslog... :D Satsade 144kr totalt (gjorde nån liten ändring). Vann 5.233 kr. Du ska ha ett stort tack! :D :D :D

Anonym sa...

Ibland spelar tiden ingen roll, tack för att man fick ta del av några av dina tips som ledde till 5233 kr på topptipset!

hare