27 september 2010

Alla tiders skitbolag

Betsafe måste återigen varnas för. Jag trodde och tyckte att de skärpt till sig men de visar sig fortfarande vara samma klåpare.

Får man en bonus med omsättningskrav så kräver de att man uppfyller kraven även om spelat bort den bonus man fått. Vilket är helt vansinnigt.

Jag ahde 0:- på mitt konto och fick 50:- bonus med omsättningskrav. Jag satte inget spel utan 50:- bonusen försvann i ett nafs och jag hade återigen 0:- på kontot.

Igår fick alla frispinns och jag vann en liten summa som jag spelade vidare på och uppfyllde det omsättningskravet. När jag ska ta ut vinsten (inte mkt bara runt 30 euro) så säger de nej och kräver att jag ska uppfylla omsättningskravet från 50:- bonusen jag fick för 2 veckor sedan och som spelades upp på en gång.

Vilka jäkla lallare som inte vet hur man sköter ett spelbolag.

1 kommentar:

Mika sa...

Jag har inte riktigt samma erfarenhet av Betsafe som du Mårten. Jag har också varit med om 50-kronors bonusar som jag spelat bort, bonusen har då "hängt" kvar i systemet och vid nästa uttag har supporten i livechatten helt enkelt tagit bort den "gamla" bonusen. Ett väldigt bra bemötande har jag stött på iaf.