04 september 2010

Helgtips från Spanien

Hoppas ni läser min Spanienkontakts tips. Bara 1 av de säkra satt iofs...men båda skrällarna satt och jag såg själv Cartagenas match och 4-1 var i underkant och det var ett kanonspel till kanonodds.
Jag satte 2 av mina spanska spel men i England gick det sämre.

Eftersom jag kom hem från semester kl. 5 på fredagmorgonen och har aktiviteter inför valet på lördagen så kommer bara korta tips från mig på lördagen denna vecka också.

De kommer senare... nu har jag bara tips från min nya spanienkontakt. Efersom inga La Liga-matcher spelas så har han spel från Segunda och ligorna strax under. Ett par bookies har spel på dessa. Jag har lagt till bet365:s odds så ni ser ungefär vad spelen står i)


Säkra trippeln:
Granada - Valladolid 2-2,50
Murcia - Roquetas 1-1,44
Castellon - Orihuela 1-1,57


Skrällspel:
Yeclano - Puertollano 1-2,75
Benidorm - Mallorca B 2-3,80

Inga kommentarer: