05 september 2010

KANONLÖRDAG!!

Vilken lördag. Det gick kanonbra för spelen!! Förutom kusarna som alla brände :(

MK Dons vann 1-0 :)
Tranmere vann 1-0 :) :)
Oxford vann 4-0 :):):)

och i morse vann Perth med 2-1 efter mål av gamle favoriten Fowler :)

I Spanien missade Murcia, som bara fick 0-0 och 2 man utvisade. Men min Spanienkontakt fick in ett skrällspel igen till kanonodds :)
Mallorca B vann med hela 5-0 till kanonoddsen 3,80!!!!!



Idag försöker jag mig på ett topptips. Lite kort då jag är sent ute.

1. Syrianska - Öster 79-13-8
Båda lagen saknar folk och jag tycker Syrianska är överstreckade. Tror på en öppen match och till 8% så måste Öster med på kupongen. Helgardering.

2. Arameiska - Gröndal 44-29-27
Trodde på mer streck på hemmalaget. Man förlorade mot Dalkurd senast och är seriens sämsta hemmalag men nu möter man seriens kanske sämsta lag öht och ska vinna. Gröndal har en tunn trupp och här kammar man noll. Säker 1:a

3. Boden - Vasalund 35-26-39
39% på vasalund är mumma. Man är klart bättre än Boden och man har varit bra borta denna säsong. Jag tror man vinner enkelt och singlar det alldeles för lågt streckade Vasalund.

4. Syrianska K - Västerås 30-29-41
VSK överraskar med att leda serien och har bra chans på superettan. Men här är man för stora favoriter, både på spelet och hos bookies. VSK är inte så bra som tabelläget säger och syrianska Kerburans seger mot Hammarby senast imponerar. Här kan man ställa till det för VSK och jag chansar på att 1X räcker.

5. Umeå - Östersund 63-21-16
Här hade Umeå varit singelförslag om de varit streckade på max 50%. Nu känns de överstreckade och krysset måste med. Inget av dessa lag är pålitliga och mkt kan hända.

6. Husqvarna - Rosengård 47-27-26
Husqvarna har bäst form i serien och ska normalt slå Rosengård med tanke på formen. Ett singelförslag. Jag garderar dock då Rosengård i sina bästa stunder kan slå alla lag i denna svaga serie. 1X

7. kristianstad - Norrby 29-28-43
Norrby gillar jag inte. De har överpresterat hela säsongen och jag tror man kan åka på en rejäl förlust idag. Väljer dock att helgardera då kristianstad verkar vara riktigt ur form.

8. Limhamn - Qviding 26-31-43
Limhamn har 2-7-0 hemma och krysset ligger nära även idag. Limhamn går bra för dagen och jag tror inte de förlorar mot ett Qviding som förvisso har bra form men som är lite överskattade. 1X.

Systemet 144 rader
1X2
1
2
1X
1X
1X
1X2
1X

Inga kommentarer: