28 september 2010

Ännu mer spel

Eftersom tiden runnit ifrån mig så kommer övriga spel utan långa analyser.
3 spel till idag har jag.

Dessutom skriver jag redan nu onsdagens och torsdagens spel så hoppas jag hinna återkomma med analyserna senare. är nämligen upptagen hela onsdagen och vet inte om jag får tid att skriva här.


Lincoln - Burton  1-2,80
Nottingham - Sheffield U  1-1,90 (tror mkt på denna)
Leyton O - Walsall  2-4,20


Onsdag:
Valencia - Man U  1-2,70  (VECKANS BÄSTA SPEL)
Inter - Werder B  1-1,70


Torsdag:
S. Bukarest - Napoli  1-2,60
Dortmund - Sevilla  1-2,05

3 kommentarer:

Dr.Lundberg sa...

Jag antar att du inte är Man U fan.

Även om Valencia var spelvärt så vill jag minnas att du under hela bloggens tid, typ tagit ut en säker vinst på Manchester United.
Kanske inte en gång men hur som helst väldigt väldigt sällan.

Nu råkar jag vara ett stort Man U mongo och givetvis stör jag mig lite på det. Men det är inte därför jag kommenterar det, vill bara påminna dig om att hjärtat har ingen plats när man tippar.
Allra helst inte när man driver en så populär blogg som du.

Allt gott //Dr.Lundberg

Mårten sa...

Hjärtat har inget med mina spel att göra. Är Liverpoolfan men spelar mer emot dem än med dem.

Orsaken till att Man U sällan tippas är att de nästan aldrig står i överodds. Den som påstår att oddsen på dem var bra i veckan kan inget om fotboll. Nu vann de men oddsen var totalt ospelbara.
Valencia på hemmaplan, som inlett la liga bra trots avsaknad av Villa, var däremot ett spelvärt odds och jag skulle spela detsamma under samma förutsättningar igen.

Henrik sa...

Hej Mårten,

Vad tror du om dagens topptips? Är det lönt att gardera HIF? Posta gärna dina tankar, de uppskattas. :-)