06 september 2010

Veckan framöver

2 till kanonvinnare från spanska kontakten satt igår :):)
Valladolid och yeclano vann till mycket fina odds och han radar upp vinnarna och även om en del favoriter missat så har alla 4 skrällspelen suttit :)



Så..vad har vi framför oss i veckan??
VM-kval i morgon. Sveriges match går på Tv10 och jag är säker på att det kommer strula med sändningen :)
Topptipset känns helt ointressant då jag har svårt se några av Sverige, Holland, Kroatien, turkiet och Danmark förlora. Så det struntar jag i.
På torsdag inleds NFL och även det sända på TV10 i år, så det blir en del sena nätter och givetvis kommer jag att tippa matcherna.
I helgen har vi fulla europeiska omgångar igen och nya tips från Spanien.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser gärna att du för statistik samt att du tipsar om insats per spel i procent/units. Då kommer jag/fler rygga dig! :) Grym sida btw!