27 september 2010

Måndagsspel

Lite idéer till kvällen. Allsvenskan först.

Gefle - halmstad  - under 2,5 mål (1,75)
Viktig match som sagt och jag tror på väldigt målsnål match. Mycket möjligt 0-0 i en match där ingen vågar förlora men då Gefle har mer press så lär de försöka lite iaf och gör de mål lär de vara nöjda med 1-0. Underspelet lockar mest i denna match.

AIK - Helsingborg  1 -3,50
Tråkigt nog tror jag AIK räddar upp säsongen och klarar sig i Allsvenskan med liten marginal. idag börjar den räddningen genom vinst mot ett Helsingborg som måste satsa på 3 poäng för att haka på MFF. HIF övertygar inte som i inledningen och jag tror pressen kan bli för stor på dem då de nu är jagande lag. Intressant hemmaodds som testas med liten slant.



Chicago - Green bay  1(+3) / under 46
Tror på en tät, poängsnål match mellan 2 av de lagen som inlett säsongen bäst. Under 46 blir mitt huvudspel men jag spelar även en liten slant på handikappspelet då det känns fel att Chicago är underdogs trots hemmaplan.



Kvällshundar. Alla på nottingham:

7.32  6- Mill jaguar 
7.48  3- vatican Seamus
8.19  2- Rushett Rogue
9.07  5- Boys of winter
9.22  1- Micky Robbie



Sedan håller vi tummarna för Malaga :)

Inga kommentarer: