25 november 2007

Bara ett hästspel idag + NFL

Inga fotbollstips idag, de tär svårtippade matcher och inga spelvärda odds. Är lite inne på bortasegrar i de två PL-matcherna men står som sagt över spel.

Istället har jag hittat ett bra hästtips i England.
Towcester 2.25 Castlecrossings
Vann senast här. Gillar underlaget och är en mycket bra favorit här. 1,80 just nu känns som ett bra odds!



Jag har även 2 NFL-spel
Jag tycker att två lag har underskattats av bookies och spelar på underdogen i följande matcher:

New England - Philadelphia 2(+24)
Inget snack om saken. NE vinner, men med mer än 24 poäng? Nej, det tror inte jag. Philadelphia förlorar inte med mer än 2 TD.


Kansas - Oakland 2(+5)
jag är t.o.m inne på oaklandvinst i denna match men nöjer mig med handikappspelet.

Inga kommentarer: