02 november 2007

Fredagshästar

Jag har inga fotbollstips till ikväll så jag tänkte buda på 4 hästspel i England och USA. De 2 från USA är inte mina utan jag har fått dem via en kontakt.


Newmarket 3.40 Double banded
Vunnit 3 av de 4 senaste. Förlusten (en tredjeplats) kom på All-weatherban (konstmaterial) och nu springs det på gräs igen. Upp i vikt men distansen bör passa och detta är en mycket bra häst som ska vinnaigen. 3,25 just nu är bra!


Wolverhampton 7.00 Too Grand
Står bra till och förhållanden ska passa. 4,33 som han ger nu är för högt och måste spelas.



Loppen i USA har bara loppnummer, inga starttider:

Aqueduct Lopp 8- Unaffected (toppform, bästa hästen)
Oak tree Lopp 7 - Courtnall (Ner i klass, bra form)

Aqueductloppet startar troligen 21.21 Svensk tid.
Oak tree loppet startar 00.00 svensk tid och kan ses här: http://www.calracing.com/

JAg återkommer om jag märker att tiderna inte stämmer

------------------------------------------------------------------------------

OBS!!
Oak trees race går på SANTA ANITA-banan!!!
Så Sista tipset blir då Santa Anita Lopp 7.

Båda banorna kan spelas hos WH och Lads bl.a.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset för första hästen. Följde ditt tips om paddypowers med tottenham och loosa 10. Satte fri spelet på ditt tips och vips 27.50 i kassan. TACK !