26 december 2007

TÄVLINGSRESULTAT

Jag fick in hela 32 svar på tävlingen. Ingen hade full pott men jag tror 2 personer var närmast med bara 1 fel. Jag återkommer med vinnaren efter de sista matcherna spelats klart.

Men här kommer rätt svar:


1. Anders Ström startade bl.a. Travtjänsten. Det var genom Travtjänsten jag lärde känna Anders Ström. Jag sökte jobb hos dem och hade kontakt med Anders via telefon en dag. han hade dock blandat ihop mig med en annan och jag var inte den de ville ha :) Jag lärde iaf känna en trevlig kille med bra näsa för spel och affärer och tack vare det blen jag en av de 10 som fick provspela Unibet innan siten öppnades officiellt (och jag har fortfarande mit låga, låga kontonummer hos dem :))

2. VD: heter Petter Nylander - känd från media pga arresteringen tidigare i år.

3. De bookeis jag var ute efter var det INGEN som skrev; SSP, Kesak och Highgate. 1 tippare skrev SSP som en av de tre men då den personen hade fler fel så stryker jag helt enkelt frågan eftersom den var lite otydlig.

4. En yankee innebär 11 spel på 4 objekt i form av en fyrling, 4 tripplar och 6 dubblar.

5. Som de allra flesta skrev är de alla Greyhoundbanor

6. Miami Dolphins

7. Zürich och Crystal Palacde (där han hade italienaren Lombardo som tränare, en mörk tid i CP:s historia)

8. 4 lag har vunnit; Liverpool, Man U, Aston Villa och Nottingham.

9. Här missade nästan alla. Rätt svar är Lotta Schelin i Dam-VM i somras :) En kuggfråga.

10. Zlatan och Christian Ronaldo.

Inga kommentarer: