07 november 2009

Fullspäckad lördag

Idag har jag en hel del spel att rekommendera. Självklart kommer topptips och spel i brittisk fortboll men även lite annan fotboll tippas och så har jag tips på hästar och det är de jag börjar med.

Jag har 2 egna spel i England och så har jag fått tips till Santa Anita i USA där det är Breeders Cup-helg. Eftersom oddsen hos de engelska bookiesarna (som jag spelar hos) och de amerikanska skiljer sig ganska mycket, framförallt på europeiska hästarna, så har han kollat på vilka som är spelvärda efter de odds som WH och Ladbrokes erbjuder. I vissa lopp har han fler spel att rekommendera då oddsen är höga. Jag har bytt ut loppnumren som han använder sig av till starttiderna som är hos de engelska spelbolagen (tiderna är engelsk tid, lägg till en timme för svensk).

Jag inleder med Santa Anita-tipsen. Bara tips ingen kommentar men efter tipsen har han rankat dagens bästa och dagens roligaste men rekommenderar självklart spel på alla de tippade.

6.45
Interactif (5,00 WH och Lad)
Awesome act (17,00 WH)

7.23
California flag (6,00 WH och Lad)
Desert code (17,00 WH)
Get Funky (21,00 WH och Lad)

8.10
Gayego (3,50 WH)

10.12
Bullsbay (6,00 WH)

10.57
Conduit (2,25 Lad)

11.45
Quality Road (13,00 WH)
Colonel John (26,00 WH)


Dagens bästa i ordning:
Gayego
Bullsbay
Interactif
Conduit

Dagens roligaste:
Desert Code





Mina tips från England:

Wincanton 12.40 - Pepe Simo
Bästa hästen. Bra senast på denna bana och vinner igen som klar favorit.

Doncaster 11.35 - Tamasou
Vann senast (2 vinster i sina 5 starter). Kommer gilla dagens blöta underlag även fast den står sämre inne och till. Allt över 10,00 är bra på denna (eachway kanske är bästa spelet på den!?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan man spela dessa på någon annan sida, för dessa två bookies krånglar bara.