15 november 2009

Söndagens topptips

Tittar lite på söndagens topptips trots allt. Match 6 och 8 lottas så det är en del tur som behövs om man vill vinna. Gör ett system och spelar efter procenten i de matcherna.

1. Sverige - Kazakstan 86-10-4
Bara 1-1 i bortamötet men Sverige är bättre och ska vinna denna grupp. Sverige stora favoriter men jag ser inte hur de ska förlora.

2. Cartagena - Gimnastic 58-26-16
Mina spanska favoriter Cartagena har inlett säsongen som nykomlingar i Segunda på bästa sätt. Obesegrade efter 11 omgångar och serieledning. Senast krossade man Murcia i derbyt och visst har man bra chans idag. Jag är bara lite rädd då man möter ett lag som spelat riktigt bra borta och Cartagena kommer närmare en förlust. Gardering känns som ett måste och jag tar och helgarderar t.o.m.-

3. Hercules - Numancia 45-31-24
Hercules går bra hemma men Numancia är inte ofarliga. Även här känns gardering som ett måste och jag går på 1X men helgardering kan vara bra.

4. Betis - Celta 62-24-14
Betis bra men Celta är inte ofarliga. Möjlig helgardering för er som har råd då värdet ligger på X2. Jag väljer att spela 1X.

5. Ancona - Vicenza 51-31-18
Här är det spelvärde på Vicenza som mycket väl kan rubba Ancona. Helgardera.

6. Frosinone - Brescia 37-32-31
8-1-1 = 10-3-3 i lottningen. Jag väljer att singla hemmasegern som har dryga 62% chans. Jämför med strecken så ser ni värdet.

7. Lecce - Padova 58-28-14
Två lag i bra form och här måste man gardera igen. Lecce leder serien och spelar bra hemma men Padova har kryssat i 4 av 6 bortamatcher. 1X.

8. Reggina - Sassuolo 41-32-27
5-5-0 = 7-7-2 i lottningen. 1X har 87,5& att sitta. Inget värde i 2:an. 1X.

Systemet:
1
1X2
1X
1X
1X2
1
1X
1X

3 kommentarer:

Anonym sa...

2 rätt efter lottningen, 6 kvar.
kom igen nu!!!

Anonym sa...

vad var resultatet efter lottningen?

niklas sa...

fint med ganska precis 1000 kr+, härligt