23 juni 2007

Lördagsspel del 1

Uppvilad efter en kall midsommarafton så inleder jag lördagen med tre engelska hästspel. Det första är från min bekant i England och jag har ingen analys på loppet men ni får ta det som det är.

Ayr 2.25 - Lets roll
5,00 just nu. är spelbar till runt 4 i odds.


Nu till mina 2 vinnare från Ascot.

Ascot 3.05 - Maraahel
Jag går emot favoriten här. Favoriten, Scorpion, och mahaarel låg ganska lika i odds innan Linas section ströks. Sedan dess går Mahaarel uppåt medan Scorpions odds sjunker rejält. favoriten kanske gynnas mer av banunderlaget men Mahaarel står klart bättre inne i vikt nu än då hästarna möttes senast (1 juni, då Scorpion vann). 3,50 just nu på Mahaarel känns bra och oddset kommer nog sjunka snart.



Ascot 4.25 - Balthaazars gift
Formen kanske inte ser så bra ut men man har tagit ut hästen i stentuffa lopp. Nu är man tillbaks på Ascot där det BG förlorade på målfoto ifjol till dryga 50 i odds.
Banan passar perfekt och det är mycket snack kring denna idag vilket gör att de 21,00 som finns nu lär sjunka. Så spela så snabbt ni kan.


Hundtips till kvällen kommer senast 18. :)

Inga kommentarer: