15 februari 2008

Fredagsrugby

Ingen lyckad speldag senast. QPR ledde med 2-0 men tappade ofattbart nog.
Ikväll blir det 2 rugby league-matcher från engelska Superleague.

Wigan - Castleford 1 (-18,5)
Ett av ligans absolut bästa lag mot det särklassigt sämsta. Wigan får tillbaka ett par landslagsmän idag och kommer mosa Castleford som har stora skadebekymmer. Man har bara 17-18 hela spelare i truppen och kommer förlora med stora siffror ikväll.
-18,5 är Unibets line. Den ligger på 20 hos de flesta andra och det går också bra.

St helens - Warrington 2 (+8,5)
Ofattbart felsatt line hos Unibet. St H har bara 4 poängs handikapp hos ex. WH och där är St H knappa favoriter. Eftersom jag tror att Warrington kan vinna denna match så nappar jag direkt på +8,5 till jämna odds hos Unibet.
St H har många viktiga spelare skadade och avstängda och som sagt tror jag de får svårt att vinna idag. Och om de skulle vinna lär det inte bli med mer än något poäng, så +8,5 på Warrington är kanonbra IMO.


Det kan finnas bättre odds och lines hos andra. Jag har bara tittat hos de jag för tillfället spelar mest hos. tipsa gärna igen i kommentarerna om ni hittar bättre någonstans :)

Inga kommentarer: