17 februari 2008

Sjuk söndag

Jag har gått och blivit sjuk. Därför orkar jag bara skriva tipsen och inga analyser idag, tyvärr. Ska kurera mig i TV-soffan :)

Sheffield U - Middlesboro 1 (3,00)
Preston - Plymouth 2 (1,80)

Hibernians - Aberdeen 1 (2,00)


Hästar
Southwell 2.00 - Saville´s delight (ger ca 2,50)
Southwell 4.30 - Haroldini (ger ca 2,50)

----------------------------------------------------

Hibs och Portsmouth vann idag. Jag hade råkat skriva Plymouth istf. Portsmouth (får skylla på sjukdomen) men jag hoppas ni insåg avd jag menade.
Hästarna gick uselt och Sheffield U mäktade bara med 0-0.

I veckan är det mycket spännande och jag återkommer med tips till CL mm

3 kommentarer:

Anonym sa...

preston - Plymouth ?

Mårten sa...

Självklart menade jag Portsmouth, får skylla på att jag är sjuk :)

Verkar dock som du var den första (och enda) som såg att jag skrivit fel och jag hoppas ni spelade på rätt lag trots allt.

Anonym sa...

Hade redan spelat på Portsmouth innan jag läste här så jag lade inte märke till att det stod fel lag. :)

Hibernian satt dock fint! Det tackar jag för!