25 juli 2009

Inget Topptipset

Först vill jag bara säga att det känns märkligt att AIK är favoriter i damderbyt mot Djurgården. Jag är ingen damfotbollsexpert men DIF har spelat riktigt bra på slutet och även om AIK varit bättre i derbyna på sistone så känns DIF som det bättre laget. Finns bra odds för den som vill testa.


Topptipset står jag över. HAr inte haft tid att läsa på ordentligt än och just nu känns det som risk för dålig utdelning då de största favoriterna bör vinna. Lite tankar bara.

6% på Djurgården är för lite. Jag tror Elfsborg vinner men 6%?? Kan vara värt en gadering på värdet.

Kalmar förlorar nog inte. Nu då CL är borta så måste man satsa 100% på Allsvenskan. BP har lekt färdigt.

Trelleborg måste man varna för då de bara står i 21%. Alltid farliga.

Qviding köper jag inte som favorit. Bästa spelarna har gått till IFK Gbg (lagkaptenen Stiller t.ex) och man får en tuff höst.

1 kommentar:

Lay sa...

Tyckte också oddset på DIF var i överkant och pang, 4 mål på 7 minuter. Hoppas bara att dom inte faller ihop som ett korthus i andra.