22 juli 2009

Snabba CL-spel

3 snabba CL-spel. Hinner inte skrivs längre analyser jag fortfarande är borta. Men jag hoppas det duger ändå.

Aktobe - Hafnafjodur 1
Spelade islänningarna i möte 1 men var de chanslösa. Nu lång resa till Kazakstan med 0-4 i bagaget. Motivationen lär vara noll och kazakerna tar en säker hemamvinst till 1,70.

Bohemians - Red Bull Salzburg 2
Bohemians skrällde genom att klara kryss i Österrike. Men Red Bull är starkare och satsar hårt att CL. 1,70 känns bra 2:an.

Kalmar - Debrecen 2
Ungrarna överlägsna stora delar av första mötet. Kommer fina kontringschansser och 6,00 är för högt odds.

4 kommentarer:

bahama sa...

Ryggar 2 av 3.

Den jag inte ryggar är Red Bull.
Jag såg en stream från första mötet och de imponerade inte på något vis.
Jag hoppas för din skull att du får rätt. Man själv avstår jag.

Tack för tipsen.

Anonym sa...

Angående Kalmar: tänk på att det är hemmaplan och att Debrecen segervisshet kan ligga dem i fatet.

/Dalmasen

Anonym sa...

Klart Debrecen vinner.Det är sådana här chanser man inte får missa om man vill ha bra odds.Sätter ett lakan och går det inte så är det bara att leta upp en ny match. Mvh Tärningen.

Anonym sa...

inget topptips idag?