29 juli 2009

Onsdagsspel

Jag har 4 spel i CL-kvalet ikväll. bara lite kort pga ont om tid.


Levadia - Debrecen 2
Som ni vet anser jag att ungersk fotboll är udnerskattad och på väg upp. Debrecen gjorde riktigt bra ifrån sig mot Kalmar och jag kan lova att om Kalmar spelat här istället för dem hade vi fått odds långt under 2 på svenskarna. Debrecen underskattad igen då de har alla chanser att gå vidare mot Champions League. 2,80 och mer är klart spelbart.

Sheriff - Sl. Prag 1
Sheriff underskattas igen. De var riktigt bra mot finskt motstånd senast och Slavia prag ska inte överskattas. Odds över 3 på hemmalaget lockar.

Celtic - D. Moskva 1
Se topptipset. 1,65 och mer är klart spelbart.

Sl. Bratislava - Olympiakos - under 2,5 mål
Här känns det rejält målsnålt. 1,75 känns faktiskt riktigt bra i en match där det blir 0-0 eller 1-0 till hemmalaget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt bra mot finskt motstånd?

Skojar du?

Sture sa...

Tack för Debrecen! Läste tips på hemmalaget på ett annat forum men då jag såg att du tippade Debrecen så hakade jag på.
Tack!