29 juli 2009

Unibet

Som ni kanske märker har jag en baner för Unibet på bloggen för tillfället. Om ni inte har konto hos dem så får ni bättre villkor via denna banner än via deras hemsida vad det gäller bonus och bonuskrav som ny medlem.

Ni får lika mycket som ni sätter in på er första insättning i bonus (upp till 1000:-)
Minsta insats är 150:-.
Det är dessutom väldigt gynnsamma regler vad det gäller omsättning av bonuspengarna och minimiodds att spela på jämfört med vad de flesta andra bookies erbjuder.


Unibet har jag ett speciellt förhållande till. Jag var bekant med Anders Ström då han satte igång Unibet och jag blev en av de 10 första som fick provtesta deras sida innan den släppte offentligt. detta innebär att mitt spelkonto har väldigt lågt nummer (mellan 1-10), vilket alltid är kul då man ringer kundtjänsten och de väntar sig spelkontonummer som består av många fler siffror.


Gå med i Unibet om ni inte har konto. Har ni konto så kanske flick- eller pojkvännen inte har, eller morsan eller farsan. De kan behöva ett konto de med. Dumt att missa med denna gynnsamma bonus som erbjuds. Klicka på bannern och fyll i formuläret. Så hjälper ni er själva och mig också faktiskt.



(OBS! tidigare då jag haft banners eller länkar till spelbolag har alltid folk undrat om jag har det för att spelet går dåligt. Men så är det inte. Spelbolag hör av sig till mig och vill att jag ska göra reklam för dem och visst får jag en liten slant ibland om folk går med, men jag driver denna blogg helt utan att tjäna något på det i övrigt. Störs ni av banners (som jag ska försöka ha så diskreta som möjligt) så använd ex. AdBlock i Firefox så slipper ni se dem. Jag kan lova att bara för att jag har en banner för en sida så kommer jag inte gynna dem eller vägra kritisera dem om de är skit)

Inga kommentarer: