22 juli 2009

Topptips

Hemma hos mig igen. Fick en förfrågan om Topptipset, men jag är lite sent ute för att göra ett bra inägg om det. Vinst i helgens topptips men bara några tior.

Mitt topptips utan analyser:

1. Kalmar - Debrecen 1X2
Jag var nära att chansa med säker 2:a.

2. Bohemians . Red Bull 2
43% är alldeles för lågt. Jämför med oddsen som jag anser spelbara.

3. Lahti - Gorica 1X
Lahti förlorade 0-1 i första. Jag tror inte de förlorar hemmamötet men är osäker på om de går vidare.

4. Haladas - Elfsborg X2
3-0 hemma. Elfsborg så pass bra att man ska vinna borta också.

5. Helsingborg - Zestafoni 1
HIF vann 2-1 borta. Kommer avgöra hemmakampen tidigt för att slippa strulläge.

6. HJK - Vetra 1
HJK samma läge som HIF. Vann 1-0 borta och kommer avgöra tidigt i denna match.

7. Randers - Suduva 1X
Även Randers vann med uddamålet hemma men här finns en risk för 0-0 IMO:

8. Tromsö - Minsk 1X2
0-0 i Minsk. Vitryssarna har en chans här och helgardering är ett måste.

Systemet 144 rader
1X2
2
1X
X2
1
1
1X
1X2

Inga kommentarer: