22 april 2010

Lite hästar

Inter vann till mycket fina odds och jag tror de tar sig till final nu. Hoppas på Lyon som motståndare men Bayern är så pass bra att de kan måla på bortaplan också.

Åke påpekade nyligen i en kommentar att han tippat Greyhounds som jag tipsade om i oktober. Då skrev jag att det var att två hundar var spelvärda till greyhoundderbyt, som avgöra i juni (kvalen börjar snart).
Båda stod då i 34,00 men det har hänt saker
Eye onthe storm står nu i 7,00 som klar favorit (andrafavoriten står i 15,00) KUL!
lenson bolt har dock ökat till 41,00.


Idag har jag till att börja med 3 hästar. Återkomemr emd fotboll senare (efter 17)


Perth 4.20 - De Boitran
Mkt bra favorit. Står kanonbra inne på handikappet. Vinner till 1,73.
En bra banker på allt IMO.

Punchestown 6.40 - Psycho
Kanonbra i två raka över hinder. Står bra inne och jag tror banan kan passa perfekt. 4,50 bra

Southwell 6.55 - Bivouac
Vann här över denna distans tidigare i år och trots viktökning i handikappet så tror jag på riktigt bra chans till 4,50. Det är en bra häst som kan fixa detta utan större bekymmer.

Inga kommentarer: