15 januari 2011

Bara ett spel

Jag fick biljetter till Solna Vikings igår och eftersom jag aldrig sett en basketmatch så kändes det spännande att se dem. Dessutom var det derby mot Stockholm 08.
Intressant match där 08 åt ikapp 15 poängs underläge för att sedan slänga bort det på att ge bort straffar och det såg som om de foulade för att lägga sig, hur annars kan man förklara deras idiotspel!? Svaga mentalt verkar de och coachen vara.

Men att jag var borta igår och kom hem till datorn först nu så har jag inte hunnit tippa ordentligt och skippar Topptipset. Man C och Chelsea lär ändå vinna och bidra till svag utdelning.

Kort kommer dagens enda spel i England. jag återkommer under senare eftermiddagen med NFL-tips

WBA - Blackpool  2
Bp stärkta efter ännu en seger mot värdelösa Liverpool medan WBA har svag form. 4,40 och mer är för högt och måste spelas.

Inga kommentarer: