05 januari 2011

GRATTIS BLOGGEN!!

Idag är det 4 år sedan jag startade bloggen. :) Kul att så många fortfarande läser den :)

Jag firade tidigt med vinst på enda spelet igår. Stoke klarade av +2 handikappet :)


Idag är det topptips som ser klurigt ut.


1. Arsenal - man C  45-31-24
Arsenal sjunker hos bookies och jag vet inte riktigt varför. Iofs tror jag inte de förlorar här men jag har X som första tecken då inget lag vill förlora.

2. Aston V - Sunderland  53-28-19
AV klarade X hos Chelsea senast och mkt kan nog tillskrivas att man ändrade om lite i laget. Kör man samma lag idag igen så förlorar man inte mot Sunderland och jag nöjer mig med 1X.

3. Blackburn - Liverpool  25-31-44
Jag trodde Pool skulle bli större favoriter. Då hade jag garderat dem men till 44% så känns det ändå som mest värde ligger på dem. Kryssrisk förekommer jag men jag tror Liverpool skärper till sig 2011 och vinner här. Säker 2:a

4. Bolton - Wigan  70-19-11
Wigan är ju usla och Bolton ska vinna. Men 70% är för mkt och värdet ligger på Wigan. helgardera.

5.  Everton - Spurs  28-32-40
Spurs lite mer betrodda än jag hoppades på men jag har stark feeling för att man tar hem detta. Everton saknar dessutom Cahill och jag singlar 2:an

6. Newcastle - West Ham  57-26-17
Värdet ligger helt klart på X2 och det kan räcka. Tar dock med 1 då det är en öppen match.

7. Wolves - Chelsea  11-24-65
Chelsea tar nog detta men 24% på X är tillräckligt värde för att det ska med på kupongen.

8. Bilbao - Barcelona  11-20-69
Bilbao klarade 0-0 i Barcelona i  första mötet i cupen. Men barca tar detta på allvar och skickar bästa laget och då förlorar man inte. Trolig 2:a men då 1-1 räcker så följer krysset med.

Systemet  144 rader

1X
1X
2
1X2
2
1X2
X2
X2

---------------------------

1 kommentar:

Stoffe sa...

Tack Mårten för en läsvärd blogg. Uppskattar framförallt dina Topptipsanalyser.

Skulle man ödmjukast få komma med ett önskemål om var du hittar oddsen för respektive rekar? Jag vet att du gillar William Hill men som det proffs du är så letar du väl alltid upp bolaget med det bästa oddset för respektive spel?:)