08 januari 2011

Hodgson kickad

Liverpool kickade idag Hodgson, inte en dag för tidigt. men ändå en märklig dag då man har Man U i cupen imorgon. Känns som detta kan skapa lite obalans och Man U bör vinna enkelt imorgon.
Men nu till dagen. Förutom tipset tror jag följande kan vara bra spel. Analyser saknas men en del står i topptipset.

Sheffield u - Aston V 1-3,80
Norwich - L. Orient 2-6,00
Stoke - cardiff  2-4,50
Stevenage - Newcastle  2(-1) -2,85
Doncaster  -Wolves  1-2,60



Ang. en fråga jag fick som kommentar så ger jag er inte alltid högsta oddset utan ofta det odds jag finner värde i. Någon liten procent mindre kan även det vara spelvärt ibland och hittar ni högre är det bara att tacka och ta emot. Det finns flera spelbolag jag inte spelar hos pga olika orsaker och jag finner inte att jag har tid att reka runt överallt för att skriva toppoddset på varje match.
Om ett lag exempelvs ger 4,00 som högst så kanske nästa odds i ordningen ger 3,50. Så det ger inte mycket om att tipsa om högsta. jag kanske finner värde i 3,20 efter de värderingar jag gör och då är det 3,20 jag rekommenderar spel på.



Spanska spelen:

Säkra:
malaga - Bilbao  1
cartagena - Salamanca 1
Murcia - Sevilla B  1
mar menor - Santamera  1

Chans
Cordoba - Ponferradina  2
Yeclano - Jumilla 2

Inga kommentarer: