20 augusti 2008

2 OS-spel

Jag har hittat två spel idag i OS.


200m Herrar - Nytt världsrekord
Bolt verkar vara bättre än vad som setts på löparbanorna på länge. Man får hoppas attdet inte är doping som fört honom dit.
Jag är övertygad om att han med full satsning hela vägen kommer slå Micharl Johnsons världsrekord. Snabba banorna i OS har gett bra tider för de flesta och idag slås världsrekordet på 200m. 3,00 ger det oddset.


Basket:
USA - Australien 2 (+30)
USA vinner matchen. Inget snack om saken. Men detta är en kvartsfinal mot ett klart sämre motstånd och man behöver inte gå för fullt hela matchen. Australien har gjort en del bra matcher och vunnit stort över ex. Litauen och Ryssland. jag tror USA vinner enkelt men inte i närheten av de 30 poäng som de har i handikapp. Jag hittar +30 hos WH till 2,10 och det känns IMO som fel favorit i detta handikappspel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finns mycket högre odds på världsrekordet på betfair (3.6 nu)

Anonym sa...

Går Bolt för fullt hela loppet ryker nog världsrekordet. Frågan är om han verkligen går för fullt, det har han ju inte gjort i något lopp hittills tycker jag.

Mårten sa...

Iofs finns ju en risk att han sparar sig för att slå världsrekord i någon gala där han får massa grejer för att slå ett rekord!?

Anonym sa...

Bolt ville ha ett världsrekord! ;)