06 augusti 2008

Inte den bästa av dagar

Bara ett spel satt igår. Spadea vann med 2-1 efter lite trubbel. Warburg skulle ha vunnit efter att ha dominerat i första set och tagit ledningen i 2:a. Men nerverna verkade svikta och matchen förlorades.

I Skottland förlorade båda spelen med 0-2. Skotska lagen är alltid svårbedömda i början av säsongen och till helgen kommer jag stå över dem då inga matcher känns spelvärda på förhand. men, det kan ju iofs ändra sig :)


Idag inleds OS-fotbollen med damernas turnering. Alla stora favoriter ska vinna. Dessutom tror jag USA och Sverige vinner sna matcher. Troligen blir det inte så många OS-spel för mig då jag saknar kunskap och intresse för de flesta sporterna i OS och under tiden spelas ju massa fotoboll i England och skottland mm. Dessutom blir OS gärna sönderanalyserat. Jag ska följa tennisturneringen och hoppas hitta några kul spel där. I övrigt får jag se hur det blir.

Inga kommentarer: