23 augusti 2008

Lördagens bästa spel

Idag har jag flera spel i England. Korta kommentaer till dem bara då jag är lite sen.


Yeovil - Leeds 2
Spelade emot leeds senast med framgång. Då mötte man Oldham, som jag tror en hel del på i år) och det var första hemmamatchen och enormt tryck på laget som storfavoriter till seriesegern. Helt rätt så klarade de inte pressen. Borta mot Yeovil bli dte lättare. Alla odds över 2,00 är mycket spelbara och detta är LÖRDAGENS BÄSTA SPEL.


Stoke - Aston Villa 2
AV motsvarade mina förväntningar senast och är återigen ett bra spel. Stoke komemr få det tufft och Villa kommer mycket högt i tabellen. Villas odds har sjunkit hos bookies men 1,75 får godkänt.


Nottingham - Watford 1
Watford har hållt nollan hittills men man skapar inga målchanser. Man är extremt svaga framåt och det fårvånar att man lyckats göra mål. Nottingham kommer bli en bra nykomling som inte kommer förlora många hemmamatcher. 2,50 är lätt att hitta för hemmaseger och det är mycket bra.


Imorgon och på måndag finns fler riktigt bra tips som jag återkommer till.

Inga kommentarer: