17 augusti 2008

Plus på lördagen

Jag hoppas ni hängde på mina lördgastips. bara 2 av 5 spel satt men det blev klart plus.

Preston vann med 2-0!
Oldham vann till höga odds med samma siffror :):)

Arsenal slog WB med 1-0 och West Ham slog Wigan med 2-1. Berwick fick stryk med 1-2.

Jag måste läsa på och se mer av PL-matcherna innan jag kan dra några slutsatser av gårdagens resultat.


Hoppas iaf att ni var med. Idag kommer fler tips. Pl och skotska matcher spelas och det finns ett par intressanta spel. Tyvärr var jag borta hela lördagen så inga fler A-Leaguetips kom men jag ska bevaka den ligan hela säsongen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mårten.
Jag funderar lite på hur du tänkte när du i ett inlägg tippade Spurs som mittenlag men i ett annat tippade att de kan slå sig in bland de 4 första?

Mårten sa...

Ibland skriver jag snabbare än hjärnan funkar. Jag har under sensommaren tillhört de som trott på Spurs men har under senaste dagarna rankat ner dem då jag tycker truppen är för tunn om/när Berbatov lämnar.
Tyvärr så tänkte jag inte till innan jag skrev inlägget efter Villamatchen. Det gick lite för snabbt. Det är bara Villa jag tror kan slå sig in i topp 4.

Jag tror Spurs kommer på plats 6-10 men skrev som jag gjorde som en passning till de kommentarer jag fick i fjol om att Spurs "alltid" hamnar mitt i tabellen.

Bra att du uppmärksammar då jag skriver konstigheter. Mina inlägg låter kanske inkonsekventa men så kan det bli ibland.