04 augusti 2008

Måndagsspel

Inte mycket kul idag. Har en del spel till första omgången i ATP-turneringen i LA, men det är baar 4 matcher som spelas idag och de jag har tips till spelas tisdag. Så de återkomemr jag till imorgon.

Vill ni ha ett litet tennisspel ikväll så har jag ett skrälltips.
Fleishman - Gicquel 1
Fleishman har inte spelat på challengetouren eller ATP-touren sedan i vintras. han är rankad 378:a och har 7 raka förluster. HC är dock hans bästa underlag och han har en mycket stark serve.
Gicquel är rankad klart högre (49:a) och är också klart bättre. HC är han dock inte bra på. Ingen av spealrna har vunnit på ATP-touren och jag är inne på en liten skräll här. Fleishman har 1-0 i inbördes möten.
4,50 och mer finns på Fleishman och det är värt ett litet värdespel.


Jag återkommer med fler spel imorgon. Idag står jag över svenska matcher helt pga regnet men jag har lite feeling för att AIK kan ta alla poängen mot Kalmar, som jag tror får en tuff höst.

Inga kommentarer: