03 mars 2009

Fler tisdagsspel

Jag har ett till spel till tisdagen. Kul också att det ges tips bland kommentarerna. Kan vara värda ett spel de också :)


Blackpool - Burnley 1
Är Burnley på väg ur form? Det känns som det. Ingen vinst på de 3 senaste och på söndag spelar man den största matchen på länge i klubben; borta mot Arsenal i cupen. En del skadade spelare saknas idag. Man har fortfarande bra chans på kvalspel men spelarna lär ha tankarna på söndagens match.
Blackpool har 5 raka utan vinst men får tillbaka spelare idag. Man ligger bara några poäng ovanför nedflyttningsstrecket. Idag har man bra chans till 3poäng mot ett Burnley i svag form och med tankar på annat håll. 2,70 och mer är bra.


Jag är även inne på enkel seger för VSK i bandyn. Man slår alltid Broberg och även om det oftast varit jämnt så visade man senast tat man är en klass bättre. Jag tror det kan rinna iväg då VSk fått ett par måls ledning och det blir stora siffror.

Almtuna har jag stark feeling för. Alltid jämnt mot Mora och då Mora har allt att förlora så finns risken att det läser sig och att Almtuna skräller sig vidare. Bra odds på rak 2:a men spela hellre Almtunavinst efter ev. sudden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Almtuna vann visserligen på overtime senast, men under seriespelet vann man inte en enda förlängning på sex försök. Pengar i sjön att inkludera OT? Kanske mer värt att testa X2 då? 2.07 @ Bwin

Mårten sa...

Smart tänkt. Så borde jag kanske ha gjort :)