20 oktober 2009

Fler tisdagsspel

Jag har även spel i 3 matcher i Championship i England.

Nottingham - Barnsley 1
Nottingham har kanonform med 4 raka segrar. I helgen slog man Newcastle hemma och även om Barnsley har fin form med 3 raka segrar (bl.a. mot West Brom) så vinner Nottingham enkelt mot ett lag som är klart svagare. 1,80 är bra.

QPR - Reading 1
QPR fanns det stora förhoppningar om innan säsongen. De har inte riktigt levt upp till dem och man har en bit kvar till att kunna utmana om en plats i PL. Reading är ofta inblandade i toppen av Championship men i år har de varit riktigt svaga. Man har bara 2 segrar så här långt, förvisso båda tagna på bortaplan men då QPR är ett bra hemmalag så är 1:an till 1,90 ett givet spel.

Scunthorpe - Newcastle 1
Scunthorpe är stärkta efter segern mot Sheffield U senast och hemma kan man slå de flesta lag i serien. Inga nya skador i dag. Newcastle har en del skadebekymmer och man har nu 3 raka utan vinst och på dessa tre matcher har man bara gjort ett mål Formen på väg ner kanske!? 3,25 på hemmaseger är ett intressant spel.

2 kommentarer:

Åke sa...

Sådan soft analys Mårten.

Ryggade Alla spelen igen och hittar plusset i slutet av kvällen. Mycket tack vare Lyon :)

Mycket soft som sagt!

Åke sa...

Hahaha jag skrev innan jag ens han kolla alla matcher.

Jag hade ryggat med +0,5 hcp spel i alla matcher förutom sevilla matchen som jag spelade vinst såklart.

Byggde sedan med 1/4 spel på vinst på alla tre skrällar räckte att en gick in för att gå fint med plus.

Sedan att alla 3 liga spelen satte gjorde detta till en kanon omgång igen:)

6 av 7 matcher för profit.

Tack än en gång mårten ;)

+60 units denna omgång!

Jag skrattar hela vägen till banken för jag har mårten! Hahahahaha!