20 oktober 2009

Vilken tisdag :)

Det gick ju riktigt bra idag :)

Lyon VANN!! :) Visst svider det i Liverpoolhjärtat men pengar värmer mer ändå :)
(Självklart satt även handikappspelet på Lyon)
Alkmaar klarade 1-1 så handikappspelet satt :)
Sevilla vann med 3-1
Debrecen förlorade med 3-4 och var nära att ge vinst.


QPR vann enkelt
Scunthorpe skrällde och vann 2-1
Nottingham vann på övertid (men så länge de vinner bryr jag mig inte när målen görs :) )


Det mesta satt och jag hoppas kunna bjuda på fler vinnare imorgon med topptips och allt.
Topptipset har spelstopp 18.25 imorgon, missa inte det!

1 kommentar:

Åke sa...

Hahaha ja du mårten sick vilket index du har på senaste veckorna.

Ska vi ge oss i kast med att tippa rätt lotto rad nu? Bara 145Mille i potten äre någon som kan analysera ner något så ere du och tror till o med du kan analysera ner rätt lotto rad så het som du är nu ;)

Ska bli kul o se analysen av dagens omgång. Själv ska jag sätta mig o kolla igenom elitserien nu när man äntligen har en ledig förmiddag.