18 oktober 2009

NFL

Följande 3 spel har jag idag:

Minnesota -3
Favre gör succé i Minnesota och han kommer leda sitt lag till vinst mot ett Baltimoreförsvar som är svaga då det gäller passningsanfall. Lätt seger att vänta

Houston +5
Houston har haft lätt för Cincinnatti och jag är lite inne på att de vinner återigen. Cincinnatti imponerar inte trots 4-1 och handikappet känns riktigt bra.

Jets -9,5
Känns som Jets försvar kommer stoppa Buffalos spel enkelt. Jets är bra på passförsvar medan Buffalo ofta försöker (men misslykas) just med passningar. Jets vinner med dryga 2TD.

8 kommentarer:

Åke sa...

Verkar som Sanchez darrar som QB i Jets och visar sina rookie nerver tyvärr.

Torskade själv på dem.
Satte dock Saints och Patriots.
Sjuka siffror på Patriots 59-0
dock får man inte läsa in för mycket där då Tenesse Titans är sämst.

Åke sa...

Linorna för nästa vecka är redan ute och spelen ser relativt enkla ut. Tips till dem som vill spela på NFL är att verkligen vara ute i godtid innan linorna blir sämre.

Om vi tar exemplet Ravens - Vikings som gick i natt så spelade jag denna match i början av veckan när de kom ut till oddsen 1,986 -2,5 hcp på vikings

Senare under veckan så försämrades linnan kraftigt till 1,926 -3,5hcp

Detta är en stor skillnad då det kan vara jämna matcher och ett enda fieldgoald räckte på min lina. Nu vann inte Vikings bara med 2p efter tappat 20p ledning. Men ska man spela försök o göra det tidigt. Inte bara får ni bättre hcp men ofta bättre odds.

Vill ni ha lite tips på bra sportbetting bonus så har siten www.waytoplaypoker.com bra lista av bonusar för sportbetting en poker polare jag känner som kör den. Jag signade up genom dem och fick en $500 bonus på pinnaclesports

Just pinnaclesports är min bread and butter för just sportsbetting. De har oftast de bästa oddsen och nästan ett måste om man ska spela på amerikanska sporter.

Jag har redan lagt spelen för nästa omgång och kommer posta dem här.

Åke sa...

Många bookies väntar tills pinnacle släppt sina linor innan de sätter sina egna därför bra att vara tidig där för att få bästa oddsen.

Spelet ligger på det lag som visar hcp de har i matchen.

New Orleans Saints (-6.5) vs Miami Dolphins 1,935

Green Bay Packers (-6.5) vs Cleveland Browns 1,901

Minnesota Vikings (+4) vs Pittsburgh Steelers 1,926

New England Patriots (-13.5) vs Tampa Bay 1,826

New York Jets vs Oakland Raiders (+6.5) 1,901

Pierre sa...

Åke har du en egen blogg med speltips? Tycker du verkar ha vettiga åsikter men missar ibland dina spel bland "kommentarer".

Henke sa...

Åke,

Kan du kort bara beskriva hur jag gör för att få $500 bonus på pinnacle?

Funderar nämligen på att flytta rullen dit.

Tack,

Anonym sa...

Eller hur, du borde skaffa en egen blogg Åke. Du verkar ha grym koll på t.ex. NFL och elitserien!!

Åke sa...

För att få bonusen på pinnacle allt du behöver göra är att clicka på download från denna url

http://www.waytoplaypoker.com/betting-bonus/Pinnacle/

Bonusen de kör är 10% up till $500 vilket kanske inte är så hög hävstång på just % men den du får spela med den direkt.

Bör tömma cookies innan ni signar upp vet inte om den är cookie baserad då man ej använder någon signupcode.

Ni kan annars emaila deras support info@waytoplaypoker.com

Jag får se om jag tar tag i att göra en blogg framöver. För tillfället kommer jag fortsätta att lägga ut spelen här hos mårten.

Unknown sa...

Själv spelade jag:

BAL Ravens+2.5 @ 2.00
DEN Broncos+3.5 @ 1.83
ATL Falcons-3.5 @ 1.95

Fina pengar blev det :D