28 december 2009

Bookie of the year - plats 3

Nu till topp 3. Senare ikväll presenterar jag min Bottenbookie of the year - årets absolut västa spelbolag.

Plats 3:

Betfred

Jag har spelat på Betfreds spelbutiker i London när jag varit över men det är först det senaste året som jag spelat med dem på internet. Och hittills har jag inget att klaga på.

Kundservicen har varit perfekt och finns både via telefon och e-post. Ännu har inget strulat för mig men jag har haft andra frågor som de kunnat lösa enkelt. In- och utbetalningar sker snabbt och enkelt.

Spelutbudet är det traditionellt engelska men man har även en hel del spel som kan intressera normalsvenskan. Det som är mest positivt är deras livespel, där man har lite mer otraditionella sporter som ex. Dart och cricket att erbjuda livespel på. Livespelandet går smidigt och vaden sätts snabbt och betalas ut snabbt vid vinst.

Man erbjuder också livekommentering av ex. häst- och hundlopp. Ett bra initiativ som tyvärr inte alltid fungerar perfekt (eller alls för den delen).

Detta känns som en mer nyskapande variant på de tunga, gamla engelska bookiesarna som WillHill och Ladbrokes och jag tror det finns vilja att utvecklas än mer.

Summering:
Definitivt en bookie att hålla ögonen på i framtiden och en bookie som gjorde mit spelliv 2009 bättre.

Inga kommentarer: