15 december 2009

Tisdagsspel

Rotar Wing vann enkelt igår :)

Idag inleder jag med 2 fotbollstips från England och sedan har jag ett hästtips.

Sunderland - Aston V 2
AV slog Man U senast och nu kommer det att vända för dem och jag tror de kommer bli svårslagna framöver. Jag gillar alltid AV bättre på bortaplan och mot Sunderland har man bra chanser till vinst.
Bardsley och Richardson återkommer i hemmalaget medan AV troligen saknar försvaren Warnock. AV är bättre och 2,50 känns riktigt bra.

Bolton - West Ham 1
Wh saknar fortfarande Cole och utan honom är man ingenting. Upson är även han borta än och efter kanonmatchen mot Man C i helgen lär Bolon vara på gott humör och jag tror man vinner mot ett svagt WH till 2,20

I Boltonmatchen spelar jag även:
Kevin davies -anytime goalscorer till 3,00
Davies har gjort 5 mål på sina 4 senaste möten med WH. Känns som chansen är stor att han gör fler idag


Folkestone 1.00 - Samurai way
Gjorde ett kanonlopp senast efter över 1 års frånvaro pga skada. Gjorde bra ifrån sig som 2-åring hos Cumani och tävlade bara 1 gång ifjol innan skadan kom och har nu comebackat och jag tror SW visar att han är en riktigt bra häst och vinner till 3,25

1 kommentar:

Kristoffer sa...

Hej!

Jag tror på motsatt kombination, Sunderland till 2.75 och West ham till 3.65.

//Kristoffer