23 december 2009

Bookie of the year - plats 4

Dags att avslöja plats 4 på min lista över Årets bästa bookie.


Plats 4:

BOYLESPORTS
En ny bekantskap för mig. En perfekt bookie för mig som älskar att spela på hästar och hundar. En hel del amerikanska hästlopp finns att spela på dagligen, vilket också är kul.
Jag har inte testat Boylesports så mycket men har inte haft några problem alls ännu och detta är en bookie som kanske växer sig ännu starkare hos mig framöver.

Den kontakt jag haft med kundservice har varit bra. Man kan ringa, maila eller livechatta och de frågor jag haft har fått snabba och bra svar.
Man erbjuder en hel del statistik, även om man är lite tunna på hästsidan jämfört med de bästa hästbookiesarna. Det finns även möjlighet att se lopp man spelat på mm.

Något negativt? ja, det skulle väl vara att man ofta är lite fega ur oddsynpunkt och ibland har lite tunt med spelmöjligheter.

Summering: En trevlig bookie som gör relativt snabba utbetalningar. Ett måste för den som spelar hästar och hundar men spelar du svenska sporter så lär du inte få ut mycket av Boylesports.

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul mårten !