19 december 2009

Lördagstips

Jag har tyvärr gått och blivit sjuk och orkar inte skriva långt inlägg idag. Blir ett kortare Topptips och ett par spel i övrigt med korta analyser.

1. Fulham - Man U 16-27-57
Många plitar ner säker 2:a av ren slentrian. Skulle Man u vinna varje vecka så skulle jag förstå det men det finns matcher de förlorar och dagens match är en sådan tror jag. Fulham har satsat på denna match och vilade många i veckans el-match. MU har tveksam form, glöm Wolvesvinsten som kom mot ett lag som spelade med 1 ordinarie. 1X räcker iMO.

2. Aston V - Stoke 78-16-6
AV spelar bra nu och vinner enkelt mot ett Stoke som är svagare borta än hemma. Säker 1:a

3. Blackburn - Tottenham 27-33-40
BB bra hema och kan mycket väl vinna. 1X lockar men jag helgarderar då Spurs emellanåt spelar riktigt bra.

4. Man C - Sunderland 70-21-9
Sunderland understreckade. Man C kryssar mkt. Man ska vinna men jag tycker att 9% på 2:an är intressant och helgarderar.

5. Blackpool - West Brom INSTÄLLD
Matchen inställd 3-1-6 har 10 tidningar så det blir 5-3-6 kulor i lotten och jag går på 12 som ger 13/16 att gå in.

6. Cardiff -Leicester 56-28-16
Cardiff är bra just nu men har tidigare haft problem med Leicester. Leicester kryssar gärna borta och kan lyckas med det igen. 1X

7. Peterboro - Watford 31-32-37
Fel favorit. Watford är inte i bästa form och kommer inte vinna. 1X räcker.

8. QPR -Sheffield U 35-33-32
QPR har många skador och tveksam form. Sheffield å andra sidan har kanonform och här vinner man. Säkr 2:a


Systemet 144 rader
1X
1
1X2
1X2
12
1X
1X
2


------------------------------
Alla inställda idag har gjort att 3 av mina tänkbara spel i League 2 inte blir av. Så jag har bara 3 spel idag.


Fulham - Man u 1-6,50
Charlton - Millwall 2-4,00
Norwich - Huddersfiel 1-2,00

1 kommentar:

rikard sa...

gode gud. om det endast blir fel på Blackpool - West Brom ikväll så lider jag verkligen med dig.