16 mars 2010

Bara 1 vinnare

Enbart Quevega vann. 2,50 i SP så över 3,00 var bra.
Övriga hästar kördes bort till stor del på svag jockeystyrningar. Nya tag imorgon.


5 spel idag:

Wigan - Aston V - 2
Jag trodde vi max skulle få 1,90 på AV. Men det erbjöds 2,25 och mer. Nu står de i 2,15 hos de flesta. Wigan var usla i helgen och defensiven fanns knappt. AV komme springa åttor kring dem och jag tror det blir flera måls vinst.

Chelsea - Inter - Inter vidare
Jag tycker inte Chelsea imponerat på sistone och att gå in och spöa Mourinhos Inter blir inte lätt. Mourinho kan Chelsea och han är taktiskt bäst. Chelseas enda hopp är att hålla tätt bakåt men då de måste göra mål kan den taktiken ställa till det. Inter har goda chanser till avancemang till 2,15

Sevilla - CSKA Moskva - Moskva vidare
Jag tror CSKA kan vinna här. Sevilla är inget av de bästa spanska lagen och trots hemmaplan och fanatisk publik så tror kjag stenhårt på avancemang för ryssarna. 3,75 är alldeles för högt odds ikväll.

Annan - Livingston -2
Klasskillnad. Livi för bra för denna serie som de egentligen inte skulle ligga i och vinner de idag så leder de med 13 poäng och bör snart vara klara för uppflyttning. Annan siktar på kval men kommer troligen inte räcka till. Man har flera skadade idag, bl.a. ordinarie målvakt och Livi vinner till 1,95

Barnsley - Nottingham -2
Nottingham har 10 raka vinster hemma men 5 raka bortaförluster. Men nu vänder det. MAn är en klass bättre än Barnsley. Barnsley blandar väldigt men kommer inte räcka till mot Nottingham idag. Inga större förändringar väntas och jag anser 2,65 är för mkt på 2:an

Inga kommentarer: