31 mars 2010

Topptipset

Melbourne vann :):) 1-0 :)


Dagens topptips:

1. Arsenal - Barcelona 28-33-39
Jag trorBarcelona men är inte säker på att de vinner här. Hemma lär de ta det lätt om de är med och jag tror första fokus är att inte förlora samt att göra mål. Jag helgarderar.

2. Inter - CSKA Moskva 63-25-12
Inter för stora egentligen. CSKA har gått riktigt bra och har vunnit sina 2 senaste borta och kryssat med Man U i England. Inter ska inte förlora men jag är inte säker på att de vinner och är lite inne på att spela ryssarna som lag som avancerar. Jag skulle vilja helgardera på värdet men får nöja mig med 1X.

3. Benfica - Liverpool 35-32-33
Jag tror inte Liverpool vinner här. Man är bra borta i Europa och Torres verkar på gång men borta mot Benfica kan det bli tufft. Portugiserna är bra hemma och kan mycket väl vinna men troligast är 0-0 eller 1-1. 1X räcker för mig.

4. Fulham - Wolfsburg 46-31-25
Fulham slog ut Juventus efter 4-1 hemma men har gått sämre i PL. Iofs har man inte haft så mkt att spela för. Man ska dock inte överskatta Fulhams vinst. Juve är långt från toppformen och man fick Cannavaro utvisad tidigt (då stod det 1-1). Utan den utvisningen så hade Fulham aldrig vunnit. Wolfsburg var bra i gruppspelet i CL och borde avancerat istf. CSKA. I Bundesliga går man bra för dagen och jag tror man tar detta. 25% är för lågt och jag chanssinglar 2:An

5. Hamburg - S. Liege 70-19-11
Skulle vilja helgardera men har inte råd. Liege har skrällt tidigare i EL och kan mkt väl rubba Hamburg, vars form inte är riktigt bra. Jag är inte helt säker på att det räcker men får nöja mig med 1X.

6. Valencia - A. Madrid 51-30-19
Även här vill jag helgardera. Valencias form är inte bra och man har stora skadebekymmer. Man förlorar sällan hemma men målet är att behålla tredjeplatsen i ligan coh nå CL till nästa säsong. Madrid har inte mkt att spela för i ligan och jag tror man skräller sig vidare. X2 chansar jag med.

7. Djurgårn - BP 49-32-19
Två svaga lag som båda kommer hamna långt ner i tabellen. Helgardera!

8. Wales - Sverige 7-13-80
Sverige är inte lika bra som de varit men ett svagt Wales ska man slå rnkelt. Säker 2:a

Systemet 144 rader
1X2
1X
1X
2
1X
X2
1X2
2

Inga kommentarer: