16 juni 2010

Topptiset

Som någon mycket riktigt påpekade så har det varit dåligt med tips. Jag har varit borta och har inte kunnat uppdatera. Återkommer med tips onsdag kväll.
Redan nu kommer tiopptipset som har tidig inlämning imorgon.7 rätt senast så Slovenien förstörde för mig.

1. Spanien - Schweiz 88-10-2
Ingen idé att gardera även om Spanien är stora favoriter. Det är klasskillnad. Säker 1:a

2. Sydafrika - Uruguay 33-34-33
Uruguay imponerade inte på mig och jag tror att Sydafrika tar en seger som leder dem till åttondel. 1X räcker.

3. Argentina - Sydkorea 63-26-11
Vinnaren bör vara vidare men då båda lagen vann första matchen är kryssrisken stor. Skulle vilja helgardera men tar bara 1X.

4. Grekland - Nigeria 20-32-48
Grekerna sämst i VM så här långt och här förlorar man mot ett Nigeria so kommer vara taktiskt överlägsna. Säker 2:A

5. Frankrike - Mexico 41-34-25
Mexico borde avgjort tidigt mot sydafrika. Frankrike hade mkt boll men skapar som vanligt inget vettigt. Fransmännen vinner inte. X2

6. tyskland - Serbien 68-23-9
Tyskarna var överlägsna mot Australien. Ska vinna igen men kan vara nöjda med X. 1X

7. Slovenien - USA 24-33-43
Öppet och helgardering krävs. USA hade svårt mot ett svagt England i första matchen och jag litar inte på dem här.

8. England - Algeriet 82-14-4
England svaga i premiären och Algeriet kan bättre. Här tror jag på skräll. Helgardera.

Systemet 144 rader
1
1X
1X
2
X2
1X
1X2
1X2

4 kommentarer:

Anonym sa...

Totalt onödigt att gardera England.
England vinner med minst 4-5 bollar mot ett kasst Algeriet.
Helgardera Grekland - Nigeria istället.

Anonym sa...

hej det sket sig kan man säga ;)

Vad tror du om sydafrika ikväll?

Jag spelar hemma vinst till 3,30ggr det tycker jag är högt o bra.

Henke sa...

Sydafrikas grupp känns som ett riktigt getingbo. Frankrike övertygar inte direkt och det känns verkligen som om alla lagen har goda chanser att gå vidare.

Surt att spricka direkt, men vem kunde förutse Schweiz?

Anonym sa...

>> Spanien - Schweiz 88-10-2 <<


Schweiz 2 %


;-o)