05 februari 2010

Fredagshäst och Rugby i helgen

Melbourne vann tyvärr över Nth Queensland men det finns ju andra bra spel i A-league i helgen.
Jag kommer med topptipstips under eftermiddagen men har andra tips att ge er först.


Catterick 1.35 - Warrior One
Bra senast och bör förbättras mer till idag. Står bäst inne av favoriterna och 3,00 känns mkt bra.


I Rugby League har jag spel i en fredagsmatch och jag återkommer senare i helgen med troligtvis 2 spel till söndagen. Vill invänta sista infon bara.

Leeds - Castleford 1(-16,5)
Leeds gjorde en makalös sista kvart förra fredagen och kommer bygga vidare på det. Jag tror man har en stor ledning redan i halvtid och jag tro man kan vinna med 30-35 poäng. Castleford räcker inte till och gör nog inte många försök ikväll.



Rugby Union och 6 nations i helgen erbjuder 1 bra spel.

Irland - Italien 1 (-20)
Irland har bästa möjliga lag i denna match. Inga större bekymmer i truppen. Man är klart bättre än Italien, som är svagaste laget i 6-nations. Dessutom passar vädret bättre för Irländarna och jag tror på riktigt stor seger.

Inga kommentarer: