07 februari 2010

SUPER BOWL

Colts - Saints i natt i en förhoppningsvis kul och spännande Super Bowl. Vem som vinner? Jag tror stenhårt på Colts. För det första har de Manning, den bästa QB:n i NFL just nuj och mkt troligt den bästa någonsin. För det andra har Colts mer rutin från Super Bowl. Ofta är det svårt för lag att vinna sin första Super Bowl och det tror jag inte Saints mäktar med.

Jag har en hel del spel och kommer försöka rekommendera Liver-spel under matchens gång.
Mina huvudspel är 2, nämligen följande.

Colts -5 (spela till högsta odds)
Första poängen : TD Colts (2,45)
Jag tror Colts tar en tidig ledning och hålerl den hela vägen.

Andra kul spel är följande:
First TD-scorer:
Addai (7,00)
Garcon (11,00)
Clark (8,00)
Jag tror som sagt att Colts inleder med TD och det kan mkt väl komma på passning vilket gör att Garcon känns intressantast.

Colts -9,5 (2,50)
OM jag tror rätt så komemr Colts vinna enkelt. Linan ligger högt på Ö/U-spel och många TD:s tippas. Jag tror Colts gör minst 2 TD mer än Saints.

Manning över 300,5 Passing yards
Som sagt, många passningar och många TD att vänta.

Highest scoring quarter:
2 (2,37)
Känns som om det lätt blir så i denna match och är den så avgjord som jag tror och hoppas in i 4:e quartern så är det i den andra det mesta sker.

Garcon over 60,5 yards
Jag tror mkt på Garcon idag och hopaps att han kan utnyttjas då Saints fokuserar mer på bl.a. Clark.


Fler spel kan komma innan matchstart

2 kommentarer:

USiT sa...

EA Sport har gjort 10 001 tester och Saints verkar vinna

"Using a video game simulation of Super Bowl XLIV with their football franchise Madden NFL, the publisher predicts the New Orleans Saints will upset the Indianapolis Colts by a score of 35-31.

According to the simulation, Saints quarterback Drew Brees snags MVP honors by throwing for 299 yards and three touchdowns. Saints running back Reggie Bush boasts a strong game with 78 total yards, one TD and an additional score off a punt return. Colts' QB Peyton Manning finishes with a solid performance - 322 yards, 3 TDs - in the losing effort."

Anonym sa...

snyggt spel på Garcon, 11 ggr!!!