20 februari 2010

Topptipset

Allt blir inte som man tänkt sig och jag hinner bara ed en snabb topptipstippning. Topptipset känns f.ö. inte så jätteintressant då Chelsea och arsenal bör vinna och då sänker de utdelningen enormt. Chansar att gardera upp båda. Mitt tips med kortkorta analyser.

1. Wolves - Chelsea X2
Chelsea vacklar emellanåt och är lite för stora.

2. Arsenal - Sudnerland 1X
Dum gardering kanske men lyckas Sunderland hålal 0- en bit in i andra så kan det sluta så.

3. West Ham - Hull 1X2
WH har tappat det spel de hade för ett tag sedan och jag vill varna för Hull, som jag tror vinner.

4. Blackpool - Reading X2
Reading mkt bra form medan Blackpool haft en längre svit av svagare insatser. Chansar lite och går enbart på X2.

5. Derby - Swansea 1X
Derby bra just nu men Swansea får med sig oäng ganska ofta och kan mkt väl klara oavgjort igen.

6. Nottingham - Boro 1
Även om Boro spelat upp sig så tror jag inte de rår på ett riktigt start Nottingham som dessutomhittat formen igen. Säker 1:a

7. Peterboro - Sheffield u 1
Chansar för att få lite utdelning. SU harstora skadebekymmer med många tveksamma. Sista tåget går snart för Posh, som vunnit 2 senaste hemma på bra sätt. Chansetta.

8. Plymouth - Leicester 1X2
Öppet. Helgardera. KAn sluta hur som helst.

Systemet 144 rader
X2
1X
1X2
X2
1X
1
1
1X2

Inga kommentarer: