04 februari 2010

Sent powerplay

Mitt möte drog ut på tiden. Bokslut i nämnden jag sitter i som blev långt och segt.


Pearlysteps vann!! 2,10 i SP gjorde att förtidsoddset var bra :)
Spurs vann igår förresten och CSKA verkar slå Elfsborg. 2-0 med 25 min kvar :)


Jag redovisar Powerplaytipset lite snabbt. Snart spelstopp.
144 rader

1. HV71 - Timrå 1X2
HV för stora favoriter IMO. 17% på Timrå lockar

2. Laine - Corso 1X2
Svårt och jag helgarderar denna H2H.

3. Färjestad - Djurgården X2
Chansar då båda lagen går bra. Tycker dock DIF känns vassare och värdet är på dem.

4. LHC - Frölunda 1X
Kan vara säker 1:a men jag tar med kryss på värde. Frölunda svaga för dagen och här har man förlorat stort i båda säsongens matcher.

5. Luleå - Modo 1X
Chansar men ändå inte. Modo till 50% är för mkt så värdet är på hemmasegern.

6. Rögle - Skellefteå 2
Rögle känns ointresserade och motivationen högre i SAIK. Säker

7. Södertälje - Brynäs 2
Fel favorit IMO. Brynäs bättre och har vunnit båda här denna säsong. Säker 2:a

8. Videll - Dixon X2
Videll går mållös idag så antingen blir det 0-0 mellan dessa elelr så gör Dixon flest mål.

Inga kommentarer: