18 februari 2010

Topptipset lever

Topptipset lever vidare efter att båda singelstrecken satt igår.

Idag har jag bara en del snabba tips. Ska bort och kommer kanske med tipsen till helgen redan ikväll. Fredag är jag nämligen upptagen hela dagen.

Skidskytte Herrar:
Är så enormt inne på Ferry här. Han har bara 1 bom på 6 skjutningar i OS. Favoriten Björndalen har 6. Känns som Ferry kan vinna på vallen och på sin slutstyrka. Bra odds finns även på en topp 3 för Ferry.


I Europa League är det inga höjdarodds att spela på.
Shaktar var en idé men oddset är för lågt och likaså är det på Werder Bremen som jag tror mkt på.
Så jag tippar två skrällar:

Köpenhamn - Marseille 1-3,20
Tipsade om denna igår på tipset.

A. MAdrid - Galatasaray 2-5,50
AM övervärderas på vinsten mot Barca. Turkarna är inte ofarliga och jag är inne på att AM:s spelstil kommer passa turkarna. 5,50 är iaf ett klart överodds IMo och ska testas

Inga kommentarer: