16 februari 2010

Mer tisdagsboll

Jag ska iväg på en sak som jag hade glömt bort och hinner inte skriva analyser till dessa tips. Lägger ut dem ändå redan nu eftersom jag inte vet om jag har tid sen.

Stoke - Man C 1-3,20
Oavgjort borta i cupen och starkare hemma. Bra odds.

Sheffield W - Doncaster 1-2,05
Bra hemmaform i SW som bör vinna enkelt mot ett svagt bortalag.

Derby - Preston 1-2,20
Derby har spelat bra och var värda ett bättre cupöde mot Brum. Preston en del skador.

Aberdeen - Raith 1(-1) - 1,90
Aberdeen har tagit poäng i 2 tuffa matcher nyligen, Hemma mot Celtic och borta mot Hibs. Mot Raith fick man bara 1-1 borta i cupen lite turligt efter mål i 05:e minuten Omspelet vinner man nu enkelt. Inga nya problem i hemmalaget. Raith saknar kaptenen som skadats i bilolycka och i helgen var man bedrövliga i storförlusten mot Inverness (0-4). 1,90 känns mkt bra på jag tror på 3,4-0

Inga kommentarer: