08 februari 2010

Helgens spel redovisas

En hel del spel i helgen som jag inte kommenterat. Jag börjar bakifrån.

Följande spel var vinnande spel på Super bowl (trots Coltsförlusten satt en del spel)

First TD-scorer:
Garcon (11,00)

Manning över 300,5 Passing yards

Garcon over 60,5 yards



I Engelska fotbollen missade jag alla värdespel i PL. Men i lördags vann både Hereford och Bury :)

Söndagens topptips missades på båda singelstrecken men det var tur i oturen då Zaragoza vann och jag kände mig ju naken utan gardering på dem och hade varit tråkigt att bara missa där.

Irland vann bara med 18, men det kunde blivit mer. Fredagens Leedsspel var tidigt förlorat efter en svag insats av dem.


I A-league spelas just nu den flyttade CC-Newcastle matchen och redan efter 3 minuter borde Newcastle haft 1-0.
Enda spelet i A-league som suttit är det som jag kallade helgens bästaSydney vann :)

Inga kommentarer: