06 maj 2010

Cricket

Ingen lycka igår...Spiken på Spurs var det enda jag kan vara nöjd över. Grattis Spurs till CL.


Idag börjar slutspelst i Twenty20-VM i cricket och jag har spel i dagens båda matcher.

England - Pakistan 1-1,80
Risk för regn på BArbados idag men jag tror nog att man kan spela hela matchen sett till tidiga rapporter. England har inte haft vädret med sig och gick vidare efter en förkortad match och en "no result" (matchen kunde inte spelas tillräckligt länge). Pakistan ska man slå då man såg bra ut mot West Indies. Oddsen bra.

Bäste slagman Pakistan: Akmal 5,50
Chansar på Akmal igen och hoppas han får spela ordentligt.




Sydafrika - NZ 2-2,20
Sydafrika slog afghanistan men det är ingen bedrift. NZ har överraskat mig med ett mkt bra T20-spel. Här kan man mkt väl skrälla.

Antal Boundaries (4:or och 6:or) - över 27,5
Om inte regnet förstör så blir detta en boundariesfest och detta spel är givet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja Mårten, Skulle gärna vilja ha din mail, så man kan maila dig om helgens spel, måste verkligen ha en STEN säker lapp...vill dubbla min insats, skit viktigt