16 maj 2010

VM-final och flerbong

Idag är det VM-fial i T20-cricket :)

Först lite topptips, som ser extremt enkelt ut idag och jag rekommenderar flerbong och få rader.

1. Barcelona - Valladolid 1
Ingen chans att Barca missar detta. Borta mot ett bra lag, så OK. Men hemma mot Valladolid vinner man enkelt.

2. Malaga - Real M 2
Tappar Barca poäng så vinner Real. För mot Malaga förlorar man inte. Malaga har kryssat mkt på senaste tiden men jag tror Real sätter press på en gång och gör snabba mål. 61% lågt streckat sett till oddsen på Real. Malaga löper stor risk att åka ur vid förlust och måste skapa framåt de med.

3. Santander - Gijon 1X2
Klurigt i botten där 5 lag kan hamna på 36 poäng. Inte ens seger garanterar att Santander håller sig kvar. Det beror på hur det går för övriga lag i botten. Jag helgarderar.

4. Valencia - Teneriffa 1
Valencia har inget att spela för medan Teneriffa slåss för sin Primeratatus. Klasskillnaden är dock stor och i Valencia är det inte lätt att vinna. Tror 1:an räcker men här ska ni gardera i första hand.

5. Chievo - Roma 2
Roma gå för vinst och hoppas att Inter missar och Chievo utan motivation blir en munsbit

6. Milan - Juventus 1
Lottas 11-3-2 i potten och jag litar på överoddsen på milan. 69%-chans på lotten men inte ens 50%-are på kupongen. Tack!

7. Sampdoria - Napoli 1X
Sampdoria måste vinna för att hålla Palermo bakom sig medan Napoli inte har något att spela för. palermo möter nedflyttade Atalanta och bör vinna. Säker 1:a mkt trolig här men jag tar mer krysset som skulle ge Palermo CL-platsen vid vinst.

8. Siena - Inter 2
Inter vinner. Punkt slut!

6 rader x valfri insats!



Cricket VM

England - Australien 1-2,50
Nöjer mig med ett spel idag. Matchen blir klart jämnare än oddsen indikerar och 2,50 är bra på England!



återkommer med mer

Inga kommentarer: