04 maj 2010

Spelbolag jag använder

Jag har de senaste dagarna fått många frågor om vilka spelbolag jag spelar cricket hos.

Och svaret är att de allra flesta spelen lägger jag hos den bookie som jag även spelar hundar och hästar med oftast. Nämligen William Hill. En utmärkt bookie med massor av spelvarianter och sporter som jag ofta tipsar om.

Klickar ni på bannern intill och skriver i promotionkoden då ni reggar er så får ni £25-spel.
Gäör det....det är värt det. Jag kommer med många tips som bäst spelas hos WH framöver.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer du med riktiga tips som alla tjänar på eller bara tips där du kommer tjäna pengar på, dvs våra förluster?

Mårten sa...

Tjänar inget alls på att ge förlorande tips då det inte är ett sådant affiliateavtal jag har med WillHill (eler någon annan bookie jag haft länkar till)

Anonym sa...

vilken kod är det som man ska skriva in för att få 25 pund?

Är det några insättningskrav fär att få dom o hur många gånger måste man spela igenom bonusen?

Mårten sa...

Koden är F25
Här är reglerna för Free Bet:
http://www.williamhill.com/promotions-popup/generic-f25-help-page-en/

Mårten sa...

Du får ett "Free bet" som motsvarar insatsen på ditt första spel som ska vara mellan 60-300:-